Thursday, August 19, 2010

finished - psp purple with ting of light n speaker mod for odeng johor






kenape ar korang ni rajin sangat bukak psp sendiri pas tengok blog aku..kan dah patah connector..payah nak dapat connector 3000 tau..


ni lagi 1 benda syirik..kenape ar dibukak getah keypad yang tak bersalah tu T.T






tinggal dapatkan glass untuk umd..kemudian litar amp and speaker..esok pegi shah alam lagi..



tinggal sulam led putih je..risau delay speaker dengan amp mod untuk psp ni..semalam stok speaker dah takde jual..




























connector dah siap repair yer..









siap ! speaker punya bunyi menarik..terasa getaran speaker kat housing..esok malam upload video..

3 comments:

  1. sms aku nanti odeng..boleh ke led warna ni..?umd dah siap korek..malam nanti aku upload pic kalau sempat atau aku mms pic umd

    ReplyDelete
  2. hencem deh psp aku ni....
    aku suka....heheheheh

    ReplyDelete