Sunday, April 18, 2010

2nd time looser




yeah da sampai IPD Sepang..perjalanan ambik masa hampir 4 jam..jauh gak ar..sib bek ar ade kawan lain yg same2 interview ader temankan..huhu

ni antara ganbor yang sempat aku snap..kena hati2 sebab takut kantoi..kang kene halau free jer..aku time tu baru pas tengok sorang kene halau..

antara kengkawan aku yang fail..sedey siot..dalam hati membara2 masa datang..membawa cita2 dan impian..membawa harapan keluarga..tapi apekan daya,masih ada harapan bagi yang tetap akan mencuba walaupun terpaksa mencuba berkali2 hingga diterima..dalam 59 orang calon,hanya 20% jer berjaya..tu pun setelah penat minum air penerang hati,dengan tangkal bomoh,serta mantera serta muke kesian T.T

yeah aku pon fail gak..huhu rambut da mcm budak PLKN pon masih fail gak.. T.T penat aku bela rambut aku dulu..sb intrview aku korbankan..tapi gagal gak..takper,,aku try lagi bulan 10 ni ! ! ! PULAPOL,tungguuuuuuuu aku ! ! ! ! kepada para ahli kabinet serta jemaah pemilihan , aku akan gegar IPD lagi bulan 10 ni ! ! biar pon gagal lagi bulan 10 ni,taun depan pon aku datang lagi ! ! ! sampai ar aku dapat sarung baju polis dengan pegang senjata ! ! !

No comments:

Post a Comment