Friday, April 16, 2010

yeah ahad ni interview polis !

sok nak g klang,amik housing psp kat supplier..ahad ader interview polis..kat sepang..ni kali kedua interview..dulu fail..hahaa..aku rase macam takder harapan je walaupon aper aku buat..dulu keje kedai henpon wat software,game,mp3..pastu aku berenti sebab ader ar sorang tauke ni pujuk aku..gaji konon mahal tapi haram..pastu aku nikah..tak sampai 3 hari nikah,aku gaduh dengan tauke aku..kami suami isteri kena buang kerja,kena buang sebab aku nak pukul tauke aku..pastu aku keje lagi kedai henpon..wat repair..tapi kedai tu btahan setahun jer sebab ekonomi trlalu teruk..lepastu tauke 1st aku offer aku keje balik dengan die..haa sampai skang ni ar keje dengan die..bulan ni takde bisnes,teruk gak ar..technician phone mcm aku ni da payah nak dapat customer..taktau naper..aku rasa macam aku sesuai keje makan gaji dgn gov jer..jadi polis macam ayah aku..tapi jiwa aku elektronik..kalau jadi polis pon mungkin  mintak cawangan IT or teknikal..tapi aku tetap akan terus modding..dari wat modified phone PTT or push to talk..skang wat modding psp..jiwa mod..sampaikan kete aku pon aku modified giler2..aku da tak minat sangat men kete..wat kete pon suke2..skang ni pikir keje jer..pikir macam ne nak cari duit.....

1 comment:

  1. moga ko dapat r jadi pulis.... senang gak ko nak tangkap aku ni nanti..... agagagagagagaaga

    ReplyDelete