Tuesday, June 22, 2010

back to work..!


dah lame tak wat repair..tak sangka plak ader customer dari daerah lain yang tak penah tengok blog aku..customer cina dari sekinchan..bos lame aku yang promote aku kat dia..just kerja biasa..tukar analog jer..wat kat port lepak baru aku..restoran al-manara..kat sungai besar..best gak lepak sini ader wifi..susah nak dapat port wifi kat sini..aku pulak dah takder broadband..terlalu teruk perkhidmatan celcom..sampai dekat sebulan broadband melingkup..bayar tetap rm80 gak..




Phat from johor

ni psp encik syahrulnizam dari johor..analog nye dah direct solder oleh kedai psp kat johor..sakit hati jugak tengok perangai kedai game ni kadang2..ape salahnya tukarkan rubber analog..ni di solder direct je..charge dekat 100..ni antara kerja yang tambahkan masalah bila technician lain bukak or masalah balik..


ni umd untuk phat yang analog kena solder tadi..led charging..customer nak warna oren dengan merah tapi led merah habis..kena ar tunggu stok sampai..


No comments:

Post a Comment