Thursday, August 26, 2010

katalog !


orange



merah



ungu



hijau



biru


ni warna untuk umd



ungu


biru


hijau

bentuk2 untuk housing standard yang boleh di mod..
ring of light



1000 dan 2000





3000..ring of light yang nipis





ni pula untuk keypad 






ada masa aku buatkan keypad warna lain..untuk katalog akan sentiasa di update..

full body led mod ! 
























ada lagi macam2 yang boleh dibuat seperti spray ring dengan trim tepi macam psp ni ..











macam2 mod boleh buat dari simple ke sick..dari standard ke full mod..ni antara koleksi psp sakit aku..











hahahaha yang sakit2 punya mod better tak payah buat..sebab agak leceh..kadang2 jatuh pon boleh shorting..kemudian kalau masalah kena pos balik kat aku..sebab tu aku taknak buat sick mod untuk korang..takut nanti bermasalah..sebab korang biasanya setiap orang ada hanya 1 psp..aku spare 3,4 psp untuk mod..bukan 1 psp tapi semua aku nak mod kat dalam psp tu jugak..just keep it simple n clean and take a good care of it :) hanya perlu sedikit sentuhan untuk buat psp menarik..asalkan berbeza dari psp kawan2 pun dah menarik..walaupun hanya Led di Trigger button..dua led besar pasir tapi boleh buat hati suke..huhuhuu babai sume..sorry minggu ni tak update..demam ar..tak cukup rehat..tapi walau pun tak update psp banyak dah siap..cuma aku je tak bagitau progress sebab just kerja biasa macam led trigger and repair..




No comments:

Post a Comment