Wednesday, September 15, 2010

hybriding psp 2000 to psp 3000 ?



sebelum ni ramai yang tanya boleh ke buat psp 2000 pakai housing psp 3000? jawapan nya boleh..untuk mod kali ni aku buat khas untuk abang ipar aku..sory terlewat update..aku dah pindah rumah..untuk mod yang ni aku akan upload pic malam ni dalam jam 12 malam..so esok dah boleh tengok progress~ hadei..bosan takde mod yang menarik..








stok led dah abes..esok baru dapat pegi beli..











masalah untuk adjust analog..sebab tak touching










button2 semua cun..takde masalah langsung



main tipu..huhu lapik analog dengan double side tape bagi touching..kalau tak analog takde function..tinggal wat led n speaker mod je..








 

dah siap


1 comment:

  1. hahaha aku suke nengok gambor ni,,tengok muke dak sebelah tu..muke tkedu takleh trima kenyataan

    ReplyDelete

There was an error in this gadget