Friday, December 10, 2010

new set housing

maaf minggu ni tak dapat turun shah alam..anniversary hari ni..hahaha..lagipun aku dah lama tak rehat..setiap hari tidur jam 4 atau 5..untuk entry kali ni aku just nak rilek pastu esok baru mod psp..sekarang ni busy dengan repair je..sekarang ni banyak customer datang direct ke rumah..kadang2 terkejut jugak terutama masa ade dua amoi datang nak tukar lcd..awal2 pagi dah datang..haha wat takut aku je

aku ada banyak benda baru sekarang ni..tapi aku nak rilek dulu n tumpukan satu2..Ada banyak yang aku tak upload..macam plexi glass..aku dah start guna atas nasihat kawan..


so lepas  boleh create sticker or design atas plexi glass tu..nampak lain dari yang lain..cuba untuk ubah cara modding..dalam minggu depan aku nak order set housing special edition..mahal sikit tapi berbaloi sebab akan lebih dihargai..tapi aku paling menyampah bila order lambat sangat sampai..dah sebulan pon tak sampai lagi housing patapon aku.. shipping pakai kapal selam ke yang lame sangat T.T macam shipping pakai kura2..aku mintak maaf pada customer yang dah lama tunggu barang tapi tak sampai2 lagi..




gundam 

ni antara stok yang aku akan order..hope modal cukup..hahaa..da kopak da bulan ni..aku ade beli sesuatu..haha tunggu masa tiba aku bagitau..sekarang ni rilek dulu..projek psp banyak sangkut sebab modal kurang..ingat nak pindah shah alam bulan 1 ni kalau jadi..tu pon kalau dapat kerja..kalau nak mengharap dengan psp semata mata aku risau duduk shah alam sebulan pastu balik kampung balik..hahahaaaa buat malu je..konon berhijrah nak mempertingkatkan diri tapi makin melingkup


final fantasy




ni favourite aku..GOW special edition model 3000..tapi ape ada hal,model 2000 pon boleh sumbat bagi muat gak..


ni model 1000 punya


yang ni aku sangsi nak order ke tak..hahahaa



semoga korang semua anta psp banyak2 dan bg aku modal untuk beli set2 housing ni ..hahahahaa peace ! bagi user meleleh air liur dulu..haha jangan tak order ye


No comments:

Post a Comment