Sunday, September 16, 2012

BALLS TO BRAWL

next week 23hb september 2012 ada tournament Balls to Brawl..ni antara gambar aku tengah training..honestly speaking , aku takut..sebab ada banyak competitor yang lebih hebat..ada foreigner dari Kazakhstan , South Africa , Russia dan Malaysia..







ni pic aku masa training combat judo kat HSport Judo academy..boroi kan ? cam sial hahaha..


ok dah tak boroi sangat kan ? hahahaha
strength training..jogging sambil pikul punching bag 34kg and chain..untuk cardio training..paling syok lari jam 6 pagi..sejuk dan udara segar..ketagih betul bila buat training ni..walaupun orang kata aku macam orang gila , pedulikan je..dia orang belum tentu mampu pikul tong gas 14kg dan lari..tak payah lari jauh2..dapat 2km pun dah bagus..sekali lari berat turun 1kg dalam masa 20 minit..



ni cross training member aku dari kazakhstan..



Cauliflower ear..salur darah kat tulang rawan telinga pecah..ni training scar Newaza a.k.a ground training judo..payah nak dapat parut ni , aku dapat selepas hari pertama aku main submission and grappling..hahaha rasa macam terer pulak sekarang ni..wakakaka

gambar selebihnya aku upload minggu depan selepas aku tamat competition..
doakan aku menang !



 
got balls enough to accept this challenge..? wanna join us ?
click here and join us..!!


No comments:

Post a Comment