Saturday, August 7, 2010

new spareparts


partbox ,logitech hardshell n yang tengah tu aku pon taktau ape namanya..guna untuk kerja2 repair ic




2 coil kynar 30awg,solder wick,kanta pembesar,led2 untuk mod n tengah2 tu aku taktau gak ape name nye..hahahaha




set connector psp 1000,2000,wifi switch and buzzer..










ni antara psp yang nak mod sempat aku collect semalam..ada 3 yang nak mod..yang nak repair nanti aku akan upload skali dengan progress.. 

Penat teramat sangat semalam..jumpa  banyak customer semalam..hantar External charger 5 bijik yang encik mofaz order,jumpa customer kat restoran sajazz..macam2 feedback yang aku dapat dari customer..macam yang suruh komersialkan lagi modding..tapi sebenarnya modding ni kerja yang salah..salah di sisi undang2..pengubahsuaian haram..sesuatu yang void warranty..tapi paling salah apabila menggalakkan piracy..aku pun ngaku,aku ni pirate gamer..sume nak crack je..hihi..mane ar manpu nak jadi true gamer yang always buys original T.T lain ar kalau pakai PS3..untuk user 3k 6.20 ,sok aku upload video HBL R65 patapon exploit  untuk 6.20..thanks kepada Hazwan dari Negeri Sembilan kerana bagi aku pinjam psp untuk dikerjakan cukup2..hahahaaaa..
video ni untuk permudahkan user2 6.20 untuk pelajari macam mana cara untuk gunakan HBL R65 patapon exploit..sorry if got lack of info..kalau ada yang salah..sebab entry kali ni dibuat oleh kawan aku..bukan aku..macam yang aku bagitau,aku buat hardware..kawan wat software..



No comments:

Post a Comment