Friday, August 6, 2010

slim mods for Game Connection CentrePoint

yup ! kali ni mod untuk display kat kedai..mod kali ni dibuat untuk kedai GAME CONNECTION di Centrepoint Klang..










nampak macam mod led hijau je kan..nope ! got 4 colour led in this psp and all with switch..so bila nak pakai led hijau,on je suis led hikau..kalau nak biru,on je suis led biru..kalau nak semua on...on semua suis..antara mod yang paling banyak pakai suis dan wayar..ini hanya untuk display jer..aku tengah mencuba untuk siapkan dalam masa kurang dari 10 jam sebab hari sabtu 7hb8 iaitu esok dah nak hantar..malam ni mate kena jadi mata sharingan..untuk siapkan psp ni..esok sapa jumpe aku n  tegur nape mate merah,aku balik on the spot..hahaaa 




ni project untuk promote psp mods di bahagian Klang..customer boleh berurusan terus dengan kedai ini untuk mod..insyaALLAH dalam sebulan lagi lepas Klang..aku akan sediakan tempat untuk urusan di shah alam..mungkin di Plaza Alam Setan..atau Plaza Masalam..dan di Meru mungkin di Klang Parade..semua pembayaran dan urusan akan diuruskan oleh kedai2 yang berurusan dengan blog MalaysiaPspMods..tengah nak mencari lagi kedai2 yang nak jadi dealer..nek berurusan terus dengan aku pon boleh..cuma bila ada kedai yang join dengan aku,korang lebih senang nak collect psp bila dah siap dan tak perlu tunggu aku pos atau aku hantar..blog ni just jadi tempat aku nak meluangkan masa untuk memperkenalkan owner2 psp dengan sistem psp dan pengubahsuaian..jadi diharapkan agar blog ini bertambah ramai user dan customer..aku ada bercadang nak buka kedai tapi terasa diri ni masih baru dan tak cukup lagi ilmu..mungkin blog ni boleh tukar angin dan mulakan mods untuk Xbox 360 atau PS3..sekarang ni aku tunggu mustis a.k.a encik rahmat dari sabah untuk mantapkan diri dengan ilmu XBOX..banyak yang aku belajar dari beliau tentang XBOX..terutama Softmod..mungkin beliau juga boleh ajar tutorial Jtag atau cara update Dvd Driver XBOX..yeah ni satu cabaran untuk beliau..hahahaaa ..

stay tune~ Esok malam aku update progress psp ni yer


tak sempat nak snap pic lagi..jam 3 pagi baru siap..pagi nya pulak nak pegi Klang dan Shah Alam..so aku bagi dulu psp nya kat kedai..minggu depan aku ambil balik untuk pinjam sehari nak finalize last touch..kedai kata ada idea lagi..n aku akan mod lagi samapai kedai kata ok..stay tuned~


No comments:

Post a Comment