Sunday, February 6, 2011

banglo berhantu seksyen 12 shah alam

untuk entry kali ni aku lari topik..kali ni cerita pasal gambar best yang didi n kawan2 kolej dia dapat..fresh entry kali ni,no copy2..hanya ada beberapa orang je ade salinan gambar ni..


lokasi seksyen 12 shah alam..pemilik asal gambar ialah adik aku..ni gambar adik aku dengan kawan2 dia  di sebuah banglo tinggal di seksyen 12 shah alam..di banglo yang di percayai paling angker..semasa tangkap gambar ni langsung takde ORB..nak tau ape bende orb ni kena ar google ye..taip je ORB spirit..
antara gambar yang di tangkap ada ORB..iaitu bende bulat2 yang korang akan saksikan hampir di kesemua gambar yang aku upload..dan ada antara gambar tersebut ada entiti aneh..yang mana sempat didi bulatkan,korang akan nampak dengan mudah..tapi aku syorkan korang download gambar ni dan buka guna photoscape..



















yang ni paling menarik..perhatikan sebelah kiri gambar..


yang ni pun sama..tengok sebelah kanan..




???



ni orb jenis asap..








































semasa gambar ditangkap tiada langsung orb dalam lensa kamera..selepas copy ke pc baru nampak hampir kesemua gambar ada imej orb..




















ada 1 bilik dalam rumah ni yang penuh dengan lukisan dari pensel..dipercayai dilukis oleh anak pemilik banglo usang ini







lawa gak gambar alien ni





















setakat ni saje aku nak tulis dan kongsi bersama korang semua..
sebenarnya ada lagi gambar..jenis hantu menumpang nak bergambar sama..tapi aku tak upload sebab ni melibatkan kawan2..tak sampai ati nak blur kan muke kawan didi..huhu..ni hanya pic2 yang aku rasa nak kongsi dengan korang..yang lain biarlah rahsia...cuma rajin2 la tengok sendiri ye..aku dah try google cerita asal banglo ni tapi tak jumpa..cuma cerita2 dari mulut ke mulut yang aku sendiri pasti dah penuh dengan tokok tambah dan ajinomoto bagi sedap cerita..hahaha..so korang yang berminat dengan hantu bole lah jumpa didi n kawan2 dia..diaorang suke bende2 seekers ni..aku tak berapa minat..jam 3 pagi dok tido kat umah lagi bagus..hahaha..kalau ade yang nak kate gambar ni edit sendiri,tu korang punya pasal..kalo tak percaya,bole ikut sama pegi tangkap gambar :) 
semasa dalam perjalanan pulang,group didi hampir2 mengalami kemalangan..nasib baik tak jadi perkara buruk..
aku bukan nak ajar bende tahyul or khurafat..cuma bende2 macam ni wujud di sekeliling kita..syaitan dan iblis takkan berhenti dari menyesatkan anak cucu adam..sekarang ni aku tengah nak khatamkan movie The Arrival..thanks kepada sorang customer dari Batu caves sebab bagi video ni kepada aku..aku tak ingat nama customer tu..aku syorkan user2 serta pengunjung blog ni untuk carik video The Arrival..ni bukan movie biasa..kalau nak tau kena tengok sendiri..memang video ni membari kesedaran kepada sesiapa yang tengok dan memberi amaran tentang apa yang berlaku disekeliling kita tanpa kita sedari..





2 comments:

  1. terimas sbb berkongsi. aku br p rumah ni semlm td. lebih kurang pukul 4lebih pagi. mmg besar gila rumah ni. masa aku smp tu ada 1group siap dgn dslr p masuk dalam rumah snap2 photo. aku dgn mmber aku tak masuk pun. just lepak2 usha dari luar je. maleh nak cari pasai. pastu saja duk tunggu kot2 depa kena kacau kat dalam. hehe. tapi group tu kluar dgn selamat. bagus la. hm cerita yg aku dgr dari org shah alam sendiri ckp rumah ni owner dia doktor. hg ada apa2 bio pasai rumah ni ? kongsi2 le hehe :D

    ReplyDelete
  2. oh yeke,aku pub tak pasti..biasa la cite dari mulut org..mcm2 citer..aku pun tak berapa yakin dengan cerita2 org..aku just taip ape yg org bagitau..kalo dia tipu,maksudnya aku pon bg info salah..hehe so ape lagi pegi ar tangkap gambar bro..test seround tgk ape yg kuar

    ReplyDelete