Friday, February 18, 2011

principality of zeon







psp ni dalam proses lagi..semua pic siap aku akan update minggu minggu depan..minggu ni busy dengan airbrush..

psp 2000 Final Fantasy


















sekarang ni pertandingan Mod Off Acidmods dah bermula..bermula dari tarikh 01 feb hingga 30 mac..agak menakutkan bila tengok modder modder ternama dari seluruh dunia berkumpul di acidmods untuk pertandingan untuk musim sejuk kali ni..aku mngkin akan hantar 3 psp untuk bertanding..psp God Of War aku..idea dah ada tapi aku lupe ape yang aku nak buat.. T.T sesape yang ade idea boleh sms ke aku..







untuk mod psp God Of War aku akan upload dalam masa terdekat..


hahahahaaaaa dah dapat dah unique id dari acidmods ! pertandingan dah bermula..aku dah terlupe ape idea yang aku nak mod kali ni..aram betul..hahahaa..tapi minggu ni aku ade dua psp yang nak buat full mod,,internal camera n dual nub.. aku dah start belajar guna airbrush sekarang..n guna Irda..alat Irda aku dah sampai semalam..
adeh..miskin dah aku sekarang ni..hopefully ni akan tambah ilmu n duit..hahaha minggu ni aku akan busy dengan psp repair n pertandingan..


da lama aku mimpi nak beli mesin ni..nak beli yang besar tak mampu..harga hampir rm10 ribu kalau yang besar..dapat yang kecik n jenis manual jadi ar..



kegunaan utama ialah untuk repair motherboard..terutama tukar CPU psp..pasni tinggal carik plate BGA psp jer..yang lama punya dah hilang..tak ingat letak mana..sebab dah lama tak buat CPU..stok CPU plak dah payah nak dapat..nak kena order dari ebay ar jawabnye..
tu pon kalo ade jual......kat malaysia aku tak jumpa lagi bende ni..sebab biasa psp kedai takkan repair..biasa tukar motherboard je..

luper pulak nak bagi tau..untuk cerita pasal rumah hantu kat shah alam tu,didi bagitau yang tu rumah Mona Fendi..
sape kah beliau ??
sila klik link dibawah..


macam biasa..aku akan update dalam 3,4 hari lagi..kalau ade pape update aku terus upload ke fb dulu..dah siap psp aku akan update ke blog..bye2 semua



No comments:

Post a Comment