Sunday, July 3, 2011

Iphone 4 Led mod

 hehe lame tak update n bukak blog..terlalu busy..dah kurang buat psp..hari ni hari last aku training budak untuk iphone repair..bulan depan maybe ade lagi so busy balik..

kepada psp yg lewat siap aku mintak maaf..ada banyak user yg selalu lawat blog ni datang kedai aku dan minta aku update..macam si hanif, n seorang user perempuan yg aku tak ingat nama dia..haha..rasa macam pelik pulak bila customer datang kedai suruh update blog..ramai gak yang sms suruh update..padahal aku sendiri pun tak tau siapa dia orang..hehe...banyak psp yang aku siapkan tanpa sebarang update di blog..semua aku email je pic..






minat tengok design ni..hellhunter..maybe akan buat dua psp design macam ni..satu monster hunter dan satu lagi hellhunter..




selepas ni mod yang ni pulak..akatsuki cloak design..




ni barang baeek punya baru dapat..ade banyak aksesori ipad yang aku dapat..macam IRiG , Pogo Sketch , Fling Analog





ni aku punya..






most inspiring hot chick ... ! 
hadeh..sakitnya hati tengok cara dia main gitar..



tiap hari tengok video ni..haha..seploh taun lagi aku baru terer macam ni..time tu awek ni da anak 5 agaknya..hehe..

ni ialah Fling 



stick on analog..aku ade dua set..dual analog..hehe..mintak maaf kepada encik optimus prime, minggu depan tranjing la kalo tengok..hahahaa..bole order,dah jadi suplier da ni..heheee..main Modern Combat 2 pakai ni la baru sniper cantek..lurus macam pembaris
heheee..

Pogo Stylus..
yang ni pen untuk iphone or ipad..sebab ipad dan iphone pakai sistem digitizer, so pen stylus biasa tak boleh pakai di ipad..kena pakai pen jenis ni..aku ade 1 tapi tak pernah pakai pun..tak de ape aku nak lukis pon..
mungkin bole guna untuk main game 7 Wonder..laju sket swipe..



ni untuk iphone..Fling mini Joystick


aku prefer yang ni..!!



bluetooth keyboard
minat yang ni..nampak macam nokia n900..

sekarang ni aku busy dengan iphone 4 mod..antara bende yang aku dapat buat ialah Led mod..Transparent backplate , Casing Vapor Element , kemudian dalam proses sekarang ni night mode camera..kalau jadi..kalau tak jadi..jahanam kamera aku..huhu.. hopefully skilled enough untuk mod iphone camera..


casing vapor elemant..hehe jangan jeles ok..mahal ni kat malaysia


backplate transparent..


Iphone 4 Led mod !!!!





terang jugak..tapi nampak macam kurang cantik angle..cahaya tak rata..
lain kali aku buat led purple .. hahahaa upload Youtube kasi tayang kat steve jobs :) hohoo..
takde orang buat lagi kat iphone 4 dalam youtube..
aku 1st ?? 


Iphone 4 transparent mod
yang ni memang sakit hati kalo tengok....
baru je siap tadi..dah order dah lcd set transparent depan belakang iphone 4..


Tujuan aku gelapkan kawasan atas tu sebab tu kawasan sensor..hehe hasil kajian aku mendapati sensor iphone 4 yang keliru selepas tukar glass adalah sebab tak cukup gelap..so kena gelapkan lagi kawasan sensor guna marker pen bagi sensitif balik n betulkan calibrate sensor..


pandangan depan..nampak macam tak cukup sifat



tu kawasan hitam atas earpiece speaker tu la kawasan sensor..


pandangan dari belakang..



ni bukan phone aku..kawan punya ..dia mintak tolong pasangkan je..aku punya phone yang ade led tu..
lawa jugak kalo depan belakang ade led..mesti macam china phone..

yeah tak lame lagi bukak ipad 2 pulak ! 


sikit hari lagi buat ipad repair pulak..dah ade yang pecah glass..nanti aku upload pic2 dalaman ipad 2..

baru2 ni kereta aku kena langgar masa kat tempat parking..suspek ialah seorang perempuan cina..naik mitsubishi airtrak hitam..Plet WLF 800 , aku dah call dah owner kenderaan ni..sial ! taknak mengaku cina ni..siap cabar aku buat report polis..takpe , Ni alamat kedai dia , hahaha 

Goodmark Enterprise Sdn Bhd

20-3 Jalan Nyonya Off Jalan Pudu, Kuala Lumpur 55100, Wilayah Persekutuan
p: 603-21420772  f: 603-21441196

bodoh..daftar atas nama syarikat pastu buat pasal..nak tunjuk keras kepala..aku punya kepala lagi keras..sekejap je aku dapat alamat bangsat ni..heheee..aku taknak gadoh2..tapi dia maki aku...kalo jumpa kete ni tolong tunjukkan jari hantu korang kat dia n cakap zaini suruh..hahaa

sekian sahaja aku mengarut pada hari ini..sakit perut kena cerry berry..hadeh babai semua..
Assalamualaikum ! 

lupe nak bagi tau , Malaysia Psp Modder dah ade twitter dan Instagram..
sesape yang nak add aku sila sms nama dan email
awek sahaja..hahahaaa









No comments:

Post a Comment