Saturday, August 6, 2011

ipad 2 teardown and Bella :) huhu


ipad 2 teardown..!

seperti yang aku janjikan dulu..ipad 2 teardown..selepas 2,3 hari update hari tu dah dapat sebijik ipad 2 untuk di bedah..sekarang ni dah 2 biji ipad 2 aku kerjakan..
cis , body lembik..jatuh sikit dah kemek body n pecah glass..



jatuh dari paras pinggang je dah jadi macam ni..glass pecah , lcd pecah , body kemek..
mahal giler nak repair..






antara ipad 1 dan ipad 2 , aku lagi suka ipad 1 teardown..ipad 2 leceh la..




 battery besar weh...tapi sengal sebab cepat kering n cepat rosak






ni pic upgrade hardisk macbook pro yg aku baru angkat..hehe stim btl 750gb..




psp mod !

 tu tangan botak jahat..haha















 ------------------------------------------------------------


ni pulak antara klip video masa temuramah untuk kedai aku dalam rancangan Bella NTV7 pada 10hb 7..






dalam 10 minit je rancangan ni..
host ialah Elaine daly n Lisa Wong
peh...segan giler...sampai aku jadi musang gagap..ape2 pun thanks kepada Kak Intan Noor Baizura dan Airil kerana sudi promote kedai aku kat tv..muahahaha..lain kali kita buka puasa sesame ek..selamat berpuasa ye semua :)
babai..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget