Tuesday, September 13, 2011

takde tajuk

hahaha boring siot arini..
sesaje update blog..


sesaje nak tayang arini muke aku masuk Star Online.. Ngeee
ok2 aku upload pic ok..





lawa kan ..?warna gold

aritu mozek umah aku meletup tak semena mena..taktau kenapa..jiran2 pun ade yang kena jugak..adeh..nasib baik owner yang kena repairkan..kalo sendiri repair raya ni tpaksa la kunci pintu umah , tak bagi orang datang..hahahahaaaa


kebabooo...! taun ni tak payah raye..hohoo

aku jumpe NGP a.k.a PSP Vita klon mase aku lelepak kat kedai supplier..hahaha serabut pale aku tengok mende ni..murah aje..rm200..hehe..pakai java app..



hehe sini la aku tido aritu

sejuk wooo..da la ujan..nasib baik aku x lempang bangla yang keje situ sebab kaco aku tido..hahahaa..garang btl aku ni..

raya ni aku xbeli pape pun..xtau nak beli ape..xtau nak raya mane..sakit hati aku taun lepas belom ilang lagi..sesiape yang xtau ape jadi kat aku , sila check previous entry eh..

ni je yang aku nak untuk raya tahun ni..xpenah selama ni aku beli jam tangan..model yang aku nak memang tkde jual kat malaysia..
sedeynye..
yang ade pun model yang orang selalu pakai
Casio Protrek





mane nak pilih eh ..?
aku nak yang titanium..maybe model 240 - T..

kalo ader duit la..kalau.....kalau takder, pakai jam bodo ajer la..heee

lepas ni aku supply Handsfree dan Headset Dr Dre..kualiti terbaik..bukan cap ayam..OEM je, nak original terlalu mahal..tapi yang ni kualiti dijamin baik..3 bulan waranty..

iBeats by Dre Dre , Khas untuk iphone , ipad dan ipod ..ade controltalk dengan function TalkCock..


 -----------------------------------------------------

Selepas ni aku akan slow buat mod dan repair psp..sebab dah terlalu busy dengan kedai,,
aku serahkan semua urusan psp kepada wetfusion , korang boleh pergi ke blog ni untuk tengok hasil kerja beliau di wetfusion.blogspot.com . boleh contact beliau direct..aku hanya akan buat kalau sempat..Lokasi beliau sekarang ialah

B-5-18
Apartment Subang Suria,
Jalan Bintang U5/33,Seksyen U5,
40150
Shah Alam SELANGOR

name: Mohd Afiq
tel: 0199180012
(tinggalkan SMS)
  -----------------------------------------------------






No comments:

Post a Comment